Two Moons

DISCLAIMER

Names given Natasya Amiera. Studying at SMKS10. KD's. Cody Simpson's and Zayn Malik's. Do follow :3

entry about stuff

SONG


CREDIT

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: Put your name
Others:   
Kesedihan melanda
 Aku tak tahu lah perangai kau mcm nih ! Tapi , seriously , Imissyou . You kat seksyen 4 dan I kat seksyen 10 . I know , cuti panjang baru kita boleh jumpa . Tapi , sampai bila I nk tunggu masa cuti . Lamaa :'( I ajak pergi Mc'd , you taknak . You bagi seribu alasan kat saya . 'Penting kan bola dari tasya ' sara ckp . Masa sara ckp macm tuh , aku rasa betul betul nk nangis . Ya Allah , Kau sahaja lah yang tahu perasaan aku terhadap dia . Betapa rindunya aku kat kau . SUMPAH . Llelaki memng takda perasaan . Aku dengn Sara je pergi Mc'd . Yang lain semua nya ada pasangan masing masing . Hurm , Takpa lah . Nk jumpa kawan dia , bialah dia pergi . Tapi , tolong laah . Aku nk jumpa you sayang . Tolong lah faham perasaan I sekali . I hope you fahamm .
               Lelaki je pun Wall to Wall dengn aku . But , you tuh , skype bagai lagilah . Saya tahu awak rasa boring , dan bila saya tak on , Mestila awak boring kan . Well , saya nih KAA . Awak tuh petang . Dan tak ada masa saya nk chat , skype dengn awak . Tapi , takpalaah . Saya tak marah pun .Saya anggap korang hanya sebagai kawan sahahaja . Saya wall to wall sebab , saya boring . Ada bf mcm takada . Sebab tu lah saya buat mcm tuh but , pasal DP je puns sayang oii . Suka sangat Taching cepat sangat . hahaha . It;s okay
                Semalam AIman datang walaupun dah petang . Maknanya , dorang saling sayang menyanyangi . Masa harituh , Aiman dengn sara dekat luar kelas tengah ckp ckp . Aku sorok sorok
nk dengar apa yang dorangg ckp kan :) Sebb , msa tuh dorang gaduh dan nk baik semula . Bila aku dengar dan tengok sekali , Dorang TERLALU SWEET GILA . Alangkan aku dapat mcm tuh kan best :'> Bila sara dah perasan , AKu terus menjerit dan teringat kan Apek . Dan terus mengeluarkan air mata . Itu tandanya saya SAYAAAAAANG KAT AWAK SANGAT SANGAT ! Saya tak boleh tahan masa tuh . Yang saya ingat Adalah Muhammad Syaffiq .
                  Itu sahaja lah yang aku nk luahkan perassan  . Dan Saya bukan keseorangan , saya ada Allah :') Allah je yang boleh menguat kan hati aku . Dan bila aku terluka . Aku tetap , bersama dengn Allah . Muhammad yafiq "Maaf kan saya bila saya ada buat salah " Terima kasih kerana sayang , jaga , membuat kan saya gelak . Saya bahagia bersama dengn Awak :* <3


Older Post