Two Moons

DISCLAIMER

Names given Natasya Amiera. Studying at SMKS10. KD's. Cody Simpson's and Zayn Malik's. Do follow :3

entry about stuff

SONG


CREDIT

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: Put your name
Others:   
Gila Kuasa !
         Dulu kau baik je dengn aku doh . Sekarang nie sumpah macm 'BABI ' ! Kau tu betul beul gila kuasa ! ! Bila nampak lelaki je nk COVER . Eh eh , macm lah lelaki tu nk tengok kau . Tlong janagn perasan boleh tak ? Babi yang amat >:( 
    Bila nampak Crush kau je , nk pukul pukul aku dengn pas keluar tuh . Tahu ah kau takde pas tu ! Tak payah lah nk Batak sangat . Mase aku menangis kau pujuk . Okey . Itu aku amat appreciate . Bila dah seminggu macm tuu . Kau terus berubah gila ! Seriously , tak faham dengn perangai kau . Hishh . Yang paling aku benci . Kau pukulpukul aku . Kau pikir aku hamba kau ! ! Nk sembah kau ?!!! Harapan aku nk buat . Crush lau entah lah banyak . Bila aku ckp dengn die je , Kau tak nk layan aku . Eh , Babi . Die yng layan aku . bukan  aku yang lain die . Kan dah mencarut . Maaf kalau saya mencarut . Guys , Korang suke tak ade kawan mcm tuh ? Mmng tak lah kan ?! So , pergi mati Babibabi itu !!!!!


Older Post | Newer Post