Two Moons

DISCLAIMER

Names given Natasya Amiera. Studying at SMKS10. KD's. Cody Simpson's and Zayn Malik's. Do follow :3

entry about stuff

SONG


CREDIT

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: Put your name
Others:   
:'(
Hello ! Lama tak post :) Harihari aku selalu tengok die . Pagi , masa balik , masa rehat . Cume die je yang tak perasan aku :( . I know who i am . Tak pyah lah smpai ckp ' Hey , Pegi mampos lah kau ' Tak sangka kan Crush ckp macm tu ? Ye laah . Sebab kawan die yang sengal sngat . Orang suruh jngn bgithu , tapi , die tahu jugakk ! Satu kelas dah tahu yang aku suke die >..< . Die ckp ' Tak tahu malu ke budak tu ? Nk suke orang pulkk ? Hehh , pegi mati laah die . Bila aku dengar dari mmulut die , aku terus  tergagamam . Tak sangakaa sngat . Padahal , kawan die yang kecoh sngat . tetibe , die ckp macm tuh . Okey , ku ingat ayat die ' Tak tahu malu'
         Mase hari tu , Okey jee . die nk tahu aku sape . So , kawan die tunjuk aku n then dorang gelak . Pelik :/ Patah jantung aku bila dorang gelak kan . Hurm , tak pe laah . Aku haya redha sahaja . 


Older Post | Newer Post